主角受爱好者
不混圈,产粮只是图自己开心。

Shiver - Lucy Rose

歌词来自贴吧,是我最近很喜欢的《虫师》的曲子。


We broke
Everything that was right
我们毁掉了原本ok的一切
We both enjoyed a good fight
我们享受过一场精彩的争吵
And we solved
我们掩盖了
All the holes we had to breathe
我们忍不住流露的感情
To make the other one leave
只为了让对方离开

And I loved the way you looked at me
我爱你看我时的眼神
And I miss the way you made me feel
我思念你给我的感觉
When we were alone
当我们孤单时
When we were alone
And I'll shiver like I used to
我将像过去一样颤抖
And I'll leave him just for you
为了你 我会离开他
And I'll shiver like I used to
我将像过去一样颤抖
Just for you
为了你

And we stole
我们偷走
Every moment we had to make the other one feel bad
我们互相让对方难受的每个时刻
And we hoped that we could be what we knew
我们希望我们是我们认识的自己
We'd never turn out to be real
可是这一切想象都不会成真

And I loved the way you looked at me
我爱你看我时的眼神
And I miss the way you made me feel
我思念你给我的感觉
When we were alone
当我们孤单时
When we were alone
And I'll shiver like I used to
我将像过去一样颤抖
And I'll leave him just for you
为了你 我会离开他
And I'll shiver like I used to
我将像过去一样颤抖
Just for you
为了你
And if we turn back time
如果我们能让时间倒流
Could we learn to live right
我们能学会和平相处吗
And if we turn back time
如果我们能让时间倒流
Could we learn to live right
我们能学会和平相处吗
And if we turn back time
如果我们能让时间倒流
Could we learn to live right
我们能学会和平相处吗
And if we turn back time
Could we learn
And I'll shiver like I used to
我将像过去一样颤抖
And I'll leave him just for you
为了你 我会离开他
And I'll shiver like I used to
我将像过去一样颤抖
Just for you
为了你

评论
热度(5)

© 溺水傀儡 | Powered by LOFTER